بخند

 

رفتم پیش دکتر روانشناس میگه به مشکلات بخند!


منم تصمیم گرفتم حرف دکترم رو گوش کنم!


مرغ کیلویی ده هزار تومن! (هـهـه)


نان 1000 تومن!( ههه!)


برنج کیسه ای 80 هزار تومن! ( ای خدا مردم از خنده ههه!)


روغن دولیتری 20 هزار تومن( ههه آی دلم !)


قند کیلویی پنج هزار تومن ! (به من چه آخه من که چایی خور نیستم ههه!)


کره و پنیر و شیر و ماستو...( اینا هم ههه!)


شهریه باشگاه: اوه ولش کن من ک چن ماهه بی خیاله باشگا شـدم (ههه)


منو این همه خوشبختی محـالـه ، محالــه

 



نظرات شما عزیزان:

ننه قزی
ساعت10:40---23 دی 1394


نگان
ساعت18:25---26 آبان 1394


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394برچسب:, | 16:1 | نویسنده : ترگل |