حمام افتاب در...



نظرات شما عزیزان:

مامان اميرعلي
ساعت9:06---31 مرداد 1395
اخييييييييييي
عجب حموم آفتابي هم گرفته
ديگه هوسشم نمي كنه
از شوخي گذشته من خيلي تو فكرم كه مردم اهواز با اين گرمي هوا چطور سر مي كنن
پاسخ:اآره خدا صبر بده


نگان
ساعت14:21---18 مرداد 1395

سلام نازنینم !!!
خبرای خوبی دارم !!!دلم که روشنه بی دلیل هم نیست !!
امروز مدرسه بودم دوره دوم . گفتن هنوز معلوم نیست و از بالا بهشون گفتن به کسی قول تجری یاریاضی رو ندین×!! خوب نیست ؟؟من که دلم روشنه ! مردم بخاطر این ظلم کوتاه نمیان!!اونا مجبورن یه کاری بکنن !
البته اونا گفتن فکر نکنن که تغییرات زیادی رخ بده ولی خب اینم یه امیده ؟؟؟


حالا راستی!! منم نرفتم اردوی غربو !! خودمم نمی خواستم چون تو نبودی! مامان فاطمه که به مامانم گفت بلافاصله به خونتون زنگ زدم و باهاشون صحبت کردم !! و البته بعدش بابامم می گفت با اتوبوس اذیت میشی!!
دیگه من هم نرفتم ! اما خوب شد !!
چون فردا عروسی دعوتیم !! یعنی دارم دعا می کنم دعوتمون کنن!!
شماهم که قراره آخر هفته بترکونی!!!!موفق باشی دوست من !!
خدا همیشه کمکون میکنه!!!!! نگران هیچی نباش و هرچی میخوای رو از اون بخوا!!! میدونی راز اینکه همه خواسته هام که براورده میشن همینه!! اونایی براوردهمیشن که تو قلبم میمونن و جز خدا از هیچ کس نمیخوامشون!!!
راستی کتابایدهم رو دانلود کردم !! کتاب انشاش عااااااااااالی بود!@!
و البته یه کتاب هنر هم داریم که انگار انتخابیه!!!:
مفق باشی عزیزم !! تو عروسی حتما با آبجیت برقص!! رقص دو خواهر خیلی شاعرانست!!
X
پاسخ:نسیم واقعا ازت ممنونم که بهم امید میدی جدی اشکم در اومد که دوستم انقد به فکرمه.خیلی دوستت دارم رفیق گلم. ایشالله دلت همیشه روشن باشه. واسه عروسی پسر دایی بابا که نمیرقصن نه؟



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



تاريخ : یک شنبه 17 مرداد 1395برچسب:, | 13:59 | نویسنده : ترگل |